Reizen zonder een vaste eindbestemming

12 december 2016 - Mueang Chiang Rai, Thailand

Deze ochtend ben ik wakker geworden in Pai na een heel te korte nacht. Het was erg gezellig met onze standaard groep en omdat het onze laatste nacht met zijn alle was hebben we het gezellig gemaakt. Denise ging naar zuid thailand, Alexander bleef nog een paar dagen in pai en Ally en ik vertrekken in de richting van Laos. Echter hebben we gister avond wat problemen gehad. We wilde eigenlijk naar de grens van thailand reizen maar omdat het vandaag een feestdag was waren de bus tickets schaars. Geen ticket naar chiang rai of chiang khong meer. Het enige bus ticket bedrijf dat nog een ticket had wilde ons niet meer helpen omdat ze vond dat, dat te veel werk was of zo (Fuck dachten we toen.) Na even een duidelijke gemaakt te hebben dat we het iedereen af zouden rade om met die maatschapij te reizen (travel world of zo iets) en na het terug krijgen van een duidelijke middelvinger besloten we maar een andere strategie te nemen. Die luide als volgt koop een kaartje naar chiang mai en kom zo dicht mogelijk in de buurd van chiang khong. Toen we terug waren in chiang mai hebben we een ticket kunnen scoren naar chiang rai (veel goed koper dan bij travel world) helaas moesten we 2.5 uur wachten. we hebben dus de hele dag zitten reizen. We zijn gesloopt maar weer een stuk verder. We slapen in happynest hostel. We gaan nu even eten en kijken hoe we zo snel mogelijk de oversteek naar laos kunnen maken. Lekker kort veer vandaag maar ja een bus reis is ook niet zo interessant

Groetjes uit Chiang Rai

1. Mam:
    12 december 2016
    Wat een onderneming. Goede reis.
  2. Anneke:
    12 december 2016
    Toch weer een stapje verder veel succes!!
    Groetjes Anneke
  3. Anja:
    13 december 2016
    Haha een busreis in Thailand lijkt me altijd interressant maar jij bent t ondertussen gewend lol. Succes met de oversteek xxx