Ready for take off

29 juli 2019 - Alkmaar, Nederland

Na een week scoutingkamp in de omgeving van Londen ben ik op zaterdag ochtend terug gekeerd naar nederland. Later dab verwacht want we hebben HEEEEEL lang voor de poort van de boot moeten wachten 7.5 km in 3 a 4 uur. De rest van de reis was zo afgelegd. We waren in 3 uurtjes terug van af duinkerken. Die middag heb ik even de katten geknuffeld mijn spullen gepakt. Katten geknuffeld, eten besteld, katten geknuffeld, wat gedronken, katten geknuffeld, vuilnisbak geleegd, katten geknuffeld, deur open gedaan voor de pizza koerier, katten geknuffeld, pizza doos open en de pizza beschermd met mijn leven, katten in de gang gegooid (blijf van mijn pizza af) en daarna rustig mijn pizza gegeten. Om 8 uur ben ik nog even naar de onder buurvrouw gegaan om te zeggen dat mijn nichtje op de katten gaat passen en daarna ben ik naar alkmaar gereden. Halve wegen kwam in er achter dat ik mijn muziek oortjes en mijn gopro was vergeten. Die go pro vindt ik wel echt jammer maar gelukkig hebben we zo iets als een telefoon en die heeft ook een camera.

Zondag heb ik uitgeslapen en daarna naar de verjaardag van mijn kleine nichtje, daarna hebben lindsay en ik onze tassen nog eens goed na gelopen. Wat dingen verdeeld en na gelopen.

We gaan rond 12 uur richting schiphol en we vliegen om 16.15 met vlucht qr 0274 richting qatar en om 2.30 (plaatselijke tijd) met vlucht qr8480 richting kuala lumpur. We landen om 15.30 plaatselijke tijd. Daarna zal je meer van ons horen.

1. Mirjam Ligthart:
    29 juli 2019
    Goedereis Arjan en lindsay en veel plezier
  2. Annamarie Kruijer:
    29 juli 2019
    Goede reis en veel plezier.
    Geniet er van!
  3. Margreth:
    29 juli 2019
    Goede vlucht en fijne reis allebei.
    Ik ga jullie zeker volgen en kijk uit naar leuke reisverhalen.
    Liefs Mam
  4. OpA:
    29 juli 2019
    Heel veel goeds en plezier.
  5. Angelique:
    29 juli 2019
    Goede reis en heel veel plezier. Geniet!
    Ik zal Arjans reisverhalen met veel plezier lezen.
  6. Beau en Melvin:
    29 juli 2019
    Veilige reis en heel veel plezier saampjes!!
  7. Jeanette de hoop:
    29 juli 2019
    veilige reis samen geniet ervan.
  8. Anneke:
    29 juli 2019
    Een hele goede reis en een onwijs leuke en mooie vakantie ik kijk al uit naar de verslagen. O ja Arjan heb je de katten nog geknuffeld😉. Ze zullen de komende weken ook wel dood geknuffeld worden door Annewil.
  9. Ton:
    29 juli 2019
    He Arjan en Linsay een hele mooie reis gewenst. Geniet ervan :-)
  10. Anja:
    29 juli 2019
    Fijne reis en ik zal met plezier de verhalen gaan lezen 👍
  11. Bea:
    Heel veel plezier samen.
    En een goede reis.
  12. Henk:
    Goede reis
    Geniet er lekker van
  13. Jacqueline:
    Geniet saampjes,
    Maar arjan gemiste kans ik was teruggegaan voor mijn gopro🙈