Ready for take off

29 juli 2019 - Alkmaar, Nederland

Na een week scoutingkamp in de omgeving van Londen ben ik op zaterdag ochtend terug gekeerd naar nederland. Later dab verwacht want we hebben HEEEEEL lang voor de poort van de boot moeten wachten 7.5 km in 3 a 4 uur. De rest van de reis was zo afgelegd. We waren in 3 uurtjes terug van af duinkerken. Die middag heb ik even de katten geknuffeld mijn spullen gepakt. Katten geknuffeld, eten besteld, katten geknuffeld, wat gedronken, katten geknuffeld, vuilnisbak geleegd, katten geknuffeld, deur open gedaan voor de pizza koerier, katten geknuffeld, pizza doos open en de pizza beschermd met mijn leven, katten in de gang gegooid (blijf van mijn pizza af) en daarna rustig mijn pizza gegeten. Om 8 uur ben ik nog even naar de onder buurvrouw gegaan om te zeggen dat mijn nichtje op de katten gaat passen en daarna ben ik naar alkmaar gereden. Halve wegen kwam in er achter dat ik mijn muziek oortjes en mijn gopro was vergeten. Die go pro vindt ik wel echt jammer maar gelukkig hebben we zo iets als een telefoon en die heeft ook een camera.

Zondag heb ik uitgeslapen en daarna naar de verjaardag van mijn kleine nichtje, daarna hebben lindsay en ik onze tassen nog eens goed na gelopen. Wat dingen verdeeld en na gelopen.

We gaan rond 12 uur richting schiphol en we vliegen om 16.15 met vlucht qr 0274 richting qatar en om 2.30 (plaatselijke tijd) met vlucht qr8480 richting kuala lumpur. We landen om 15.30 plaatselijke tijd. Daarna zal je meer van ons horen.