In het ziekenhuis

18 februari 2017 - Tambon Ban Tai, Thailand

Damens en heren schrik niet maar ik wordt nu op dit moment letterlijk geopereerd plaatselijke verdoving en ze zijden denk even aan iets leuks, met anderen woorden dit gaat pijn doen. Aan iets leuks denken doe ik nu niet echt dus ik ga maar verder met deze blog terwijl ze letterlijk in mijn moet aan het snijden zij. Wtf ja alles kan hier in thailand.

Ik zal eerst maar eens beginnen hoe dit gekomen is we gingen trainen op het strand en na de training zijn we gaan zwemmen en ik ben met mijn domme kop in een zee egel gaan staan en de punten braken dus af terwijl ze in mijn voet zaten terug dus naar de gym daar probeerden ze iets wat ze thai magic noemen citroen en een hamer (goedkoper dan een dokter) ik geloof hier niet in dus ik belde mijn reisverzekering en zij vertelde mij dat ik naar het ziekenhuis moest dus dat heb ik maar gedaan. En ja hoor snijden altijd leuk (niet dus) lokale verdoving en gaan met die banaan. Die verdoving is me een kut gevoel sorry ik zal niet schelden. Die verdoving is een partijtje vervelend een injectie recht van boven naar beneden in mijn kleine teen. Ik ben al zo'n watje wat dit betreft dus hier zit ik niet echt van te genieten. Daarna zie ik leterlijk hoe ze met een naald en een mes in mijn voet zit te peuteren. Tijd voor mijn telefoon en wat afleiding dus. Naja zo gaat het nu al een tijdje door en ik ben door mijn verhaal heen maar zij is nog lang niet klaar mooi vervelend want daar gaat mijn afleiding.

Groetjes arjan

1. Anneke:
    Oh,oh pechvogel
    Maar het ziet er wel spektakel uit hoor ook weer een ervaring
    Sterkte hopelijk ben je weer snel ter been
  2. Anja:
    18 februari 2017
    Wat n pech Hopelijk kan je snel weer lopen xxx
  3. Mam:
    18 februari 2017
    Dat is balen. In ieder geval een ervaring rijker. Dat wordt uitrusten met je been onhoog. Sterkte ermee.
  4. Jeanette de hoop:
    18 februari 2017
    Balen Arjan. Heel veel sterkte. Tanden op elkaar en gaan met die banaan.
  5. Bea:
    18 februari 2017
    Bah wat vervelend nu. Hopelijk kan je snel weer lopen.
  6. Mam:
    18 februari 2017
    En de cirkel is weer rond. Je komt met een wond aan je voet en gaat er ook weer mee terug.
  7. Henk:
    Hai ar
    Dit is even schrikken
    Wel zielig voor dat egeltje die is nu een paar stekeltjes kwijt
    Sterkte jongen
  8. Katinka:
    18 februari 2017
    Ach je weet nu dat je schoentjes aan moet in de zee. Of je voeten van de zeebodem houden. Beterschap
  9. Lisette:
    Hoi Arjan,
    Wat vervelend voor je maar zo als alles, de pijn wordt minder als het gaat helen Zorg goed voor je zelf en teen dan komt het goed.
    Je hebt al zoveel gave dingen gedaan met deze reis dus dit is een eitje.
    Geniet nog even van je reis!
  10. Kees:
    18 februari 2017
    Hoi Arjan ,dierenbeul ,kan je wel ,zo'n klein zee egeltje ,haha !! Nou ,sterkte jongen en gauw tot ziens ,je bent wel aan het aftellen ,zeker? Ik heb genoten van al je reisverhalen ,hoor .Nog veel plezier de laatste 2 weken en ga je zien ,HG,Kees