Pai tot zo ver

10 december 2016 - Pai, Thailand

Momenteel in pai. Wat een paradijs het is een klein bergstadje het is hier rustig mooi en de sfeer is hier erg hippie. Kom hier niet voor je luxen maar gewoon om te genieten. De weg hier naar toe is echter een hell 731 bochten over een weg die 2 uur duurt. Echter hadden wij een ontzettend goede bestuurder en het was super grappig omdat hij op chow van de hang over lijkt, zowel in zijn gedrag als zijn uitelijk. Hij is een oud thaibokser en dat zag ik op de stop want hij maakte bewegingen dus we gingen even stoeien. Chow was net zo groot en zwaar als in de film dus ik had het spelletje gewonnen door hem gewoon op te tillen.
Toen we halve wegen waren, waren we zo blij dat we in de goede bus zaten want de anderen bestuurder was dus dronken hoorden we van de groep anderen mensen. Gelukkig dus. Gelukkig voor hen belde Chow een van zijn vriendjes en die regelde ander vervoer (net als in de film)
Ik zou helle spectaculaire verhalen willen schrijven net als over bangkok en chiang mai maar dat kan niet. Het is gewoon Pai maar het is alles behalven gewoon. Het spijt me ik kan het niet uitleggen je moet het ervaren. Wel zijn er aardig wat muggen maar daar heb je protectie voor. We slapen bij darlings vieuw hostel een redelijk groot complex met hutjes gerund door een oud thaise vrouwtje genaamd Darling. Als ik zeg we en dan spreek ik over allison Denise en ik slapen op een 5 persoons kamer met zijn 3e alex is een gozer uit duitsland heeft een ander hotel maar we zijn heel de dag met zijn 4e vandaag hebben we een scooter gehuurd om hier de omgeving te checken en we zijn vandaag bij een waterval en bij een hotspring geweest. Het is zo raar om in warm natuur water te zwemmen. Het was erg gezellig. Nu aan het genieten van onze biertjes op het balkon van ons hostel luisteren naar bob marly en kijken naar de zonsondergang. Ik heb alleen fotos met mijn gopro gemaakt. En ik moet wat dingen overzetten van mijn gopro op mijn telefoon even te veel werk voor nu. Ik zal een foto van het uitzicht in deze blog zetten maar de rest komt morgen

Straks wat eten en kijken wat we gaan doen. Kort verhaaltje vandaag

1. Anneke:
    10 december 2016
    Hoi Arjan

Vreselijk 731 bochten en natuurlijk van die smalle wegen!
    Ook wel eens lekker om van de rust te genieten.
    Have fun
    Groetjes Anneke