Laatste dag Bangkok

4 december 2016 - Bangkok, Thailand

Zo als ik gister avond al zij ga ik vanavond met de nacht trein maar die gaat pas om half 8 en ik heb eigenlijk het meeste van bangkok wel gezien. Ik wil vandaag sowieso wat meer in de buurt van het hotel blijven (jep problemen met het eten net als alle Europese reiziger maar het gaat al een stuk beter dan gister avond wat is norit een wonderspul) vandaag maar even westers eten want ik wil de 14 uur in de nachttrein niet om de 10 minuuten naar een (uit verhalen gehoorde) gore heurk toilet te moeten. Wel voor de zekerheid maar even een wc rol gekocht. Tot zo ver het gore gedeelte. Ik wilde eigenlijk vandaag niet bloggen want normaal doe ik dit vlak voor ik ga eten maar ja dat is niet mogelijk vandaag maar ik heb onverwacht een intresante ochtend gehad op khao san road. Laatse nacht zijn er 3 mensen uit los angeles naar bangkok gevlogen 2 meiden en 1 gozer. Diep in de nacht hebben ze me wakker gemaakt omdat ze hier introkken. (Eikels XD) maar helle aardige mensen, ik heb met ze ontbeten wel heel amerikaans en dat betekent dus dat alles overdreven geweldig was, ik heb hier altijd een beetje een hekel aan maar ga hier verder niet op in want ze gaan morgen ook naar chiang mai en om elkaar te ontmoeten. zij gingen vandaag de tempels bezoeken en met een boot dus ik heb ze wat tips gegeven waar ze heen moesten en wat echt leuk was en we gingen uit elkaar. Dit is comuniceren is wel echt goed voor mijn engels, wat 7 jaar les in engels niet voor elkaar kreeg lukt nu in een aantal dagen. Onderweg naar khao san road hoorde ik een Aziatische man vragen naar khao san road en een dus wat ik zij was follow me, Im looking voor compagnie en zo raakte we aan de praat hij kwam uit zuid korea en was teakwandoka het eerste uur dus maar over deze gezamelijke hobby gepraat daarna heb ik een ontzettend lelijke hippybroek gekocht voor €4.75 en nog ben ik opgelicht en een pet waar ik echt te veel voor heb betaald maar ja totaal 10 euro prima dus zie foto's. Lekker over de khao san road en zij straatjes gestruierd en even wat gegeten bij de de burger king even westers zo als ik al zij verder vandaag nog niet veel beleeft het is ook nog maar 13.44 maar vanavond ga ik met de trein naar chiang mai dus ik ga zo nog even bootschappen doen en even mijn reisgids lezen en weer doormiddel van de bus richting de trein gaan

Vergeet de paar fotos niet

1. Mam:
    4 december 2016
    Goede reis, met de trein naar Chang Mai. Ik kijk uit naar je verhalen.
  2. Mam:
    Goede reis vanavond.
  3. Cochise:
    Die broek is geweldig :)
  4. Ton:
    4 december 2016
    Echt een leuke broek. Zie dat je jouw pc mist met spelling controle :-)
  5. Paulien:
    Fijne reis!!
  6. Anja:
    4 december 2016
    Even testen x want ik had ook al gezegd dat ik die broek zo gaaf vind x maar er gaat iets niet goed met de mail xx groetjes :)
  7. Bea:
    goede reis verder
  8. Jeanette de hoop:
    4 december 2016
    Leuk broekje hoor zal je vast goed staan goede reis geniet ervan.