Vliegveld en Krabi town

22 december 2016 - Krabi Noi, Thailand

Hallo allemaal, afgelopen dagen zijn niet heel intresant geweest na dat ik luang prabang heb verlaten ben ik naar bangkok gevlogen ik heb natuurlijk veel te lang op airport luangprabang gezeten en zo als ik van dit land gewent ben gaat alles volgens lokale tijden. (Minimaal 30 minuten vertraging bij alles, het is net als op Aruba, curaçao en de rest van die omgeving) na 4 uur op dat vlieg veld gezeten te hebben zat ik in het vliegtuig naar bangkok die er maar 1 uur en 20 minuten over deed. Het echte wachten begon pas op bangkok ik kwam aan rond half 6 in de avond en mijn volgende vlucht zou gaan om 5.35 dan moet je 3 tot 2 uur vooraf incheacken enz dus dat maakt 2.30 op het vlieg veld. Maar even overnachten op het vliegveld dus pfffffffffffff na 2 uur dacht ik laat maar ik zoek een hostel. Het probleem was dat ik of heel veel km om moest lopen of een taxi moest pakken of de snelweg over moest steken. Daar kwam ik pas na 30 min lopen achter. (Mooi klote) dus ik weer terug. Er was een vriendelijke taxi shoufeur die me terug bracht naar de airport (for free ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit) toen maar mijn thaise simkaart geüpdatet nu heb ik weer wat internet en kan ik van heel veel wifi spots gebruikmaken dus ook op de airport. Dus maar skype met thuis en later even met lindsay. Ook heb ik het vlaggetje wat ik gekocht heb van laos op mijn backpack genaaid (wat een pijnpijk rot werk maar ik had toch niks beters te doen.) Nu doet mijn duim zeer maar hij zit er op. Super trots op me zelfl heb ik op de grond van het vliegveld nog even 1 uur mijn ogen dicht gehad (ik voel me nu echt een zwerver) en ik werd optijd wakker op in te kunnen checken en mijn bagage te droppen. Daarna achter de tassen controle (geen douane het is den binnenlandse vlucnt) nog even proberen een dutje te doen bij de gate(41) op een rij bankjes maar dit lukte niet. Al met al een soort van horror nacht. Ik zat in het vliegtuig bij de nootdeuren dus ik had extra been ruimte en ik kreeg een zeer verandeoordelijke taak. Open de deur als we neer storten (pfffff wat denkt die vent ik ga slapen en ik ga echt niet wakker worden voor zo iets onbenulligs als een neerstortend vliegtuig of zo) na 1.5 uur vliegen wat voelde als 5 minuten lande het vliegtuig. Op krabi bekend voor zijn prachte stranden en mooie weer. (Ik heb nog nooit zo veel regen gezien) naja ik ging opzoek naar een hostel. Mijn eerste dag hier heb ik heel de dag geslape in het harrypotter hostel in krabitown en de avond heb ik het zelfde gedaan. Ik sliep gister voor totaal 18 uur. Nu ben ik in een ander hostel met lucy en jake. Ze zijn net binnen gekomen zij kwamen van af koh lanta. We gaan even opzoek naar tickets voor morgen naar koh samui en opzoek naar een bak koffie en voor mij een bak thee.

Groetjes uit krabi.
Ps ik hoorde dat de lijn op mijn reiskaart van deze blog niet meer werkte geen idee hoe het komt.

1. Mam:
    22 december 2016
    Niet veel gezien de afgelopen dagen maar je weer zelfs leuk te vertellen hoe je een hele dag op het vliegveld doorgebracht hebt. Veel plezier de komende dagen in zuid Thailand.
  2. Kees:
    22 december 2016
    Hallo ,ouwe zwerver ,haha. blijf je nu voorlopig weer in Thailand ? Is toch wat gecultiveerder ,denk ik ,Veel plezier en de HG ,Kees