Onderweg naar vietnam en afscheid lucy en jake

28 december 2016

Momenteel zit ik te wachten op het vliegveld van krabi. Vliegen begint zo iets te worden als het pakken van de bus waar je, je paspoort visum en andere gegevens moet tonen. Laat ik weer beginnen waar ik geëindigd was. Koh samui en niks gedaan. Dat is wel een beetje het sfeertje op het eiland je betaald voor je hotel en je maakt alle dagen misbruik van alle luxe je laat je rotzooi slingeren want daar is personeel voor je ruimt geen glaswerk op je maakt niks schoon je bed word opgemaakt je krijgt elke dag nieuwe Handoeken je neemt 5 porties van het internationale ontbijt buffet en als je dan vervolgens je zelf hellemaal rond en vet gevreten heb rol het zwembad in (je benen zullen bewijken onder het gewicht van het ontbijt) eenmaal in het zwembad aangekomen bestel je weer een biertje en je denkt aan hoe vervelend je leven is. Hoe mooi dit leven ook klinkt ik ben hier niet voor naar thailand gekomen maar tijdens de kerst is dit best een fijne tijdsbesteding. Avond eten was niet inclusief dus dat dat moest ik nog kopen en dat deden we lekker bij een strand club. Het enige na deel was dat je bij zons ondergang je zelf even goed in moet smeren tegen de muggen. Dat scheelt jeuken, ben je toch geprikt gebruik dan tijger balsem dat is echt wonder spul. (Het brand alleen een beetje dus wrijf na het aan brengen in je ogen en sla het eerste uur even het bezoekje aan de urinoir over) al met al na een paar heerlijke dagen op koh samui gezeten te hebben en met heel de familie video chat te hebben gingen jake, lucy en ik onderweg naar krabi. We hadden opnieuw de speedboot die hard ging maar de zee was rustig. Geen kotsende mensen deze keer. We zijn per mini bus 3 uur over het land terug vervoerd. De bestuurder hete steff stuntpiloot want hij was levens moe. 140 gemiddeld op de thaise snelweg. Op de nl snelweg is dat te doen (dan is het nog hard) maar op deze wegen is het gewoon een teken van levensmoeheid.) Goed door elkaar geschud kwamen we aan in krabi en lucy en jake hadden het hostel op nieuw geboekt. Ik boek (bijna) nooit van te voren want betalen bij aankomst is goedkoper maar dit keer was het hostel vol. Geen zorgen ij liep naar de buurman deze was goedkoper had betere bedden betere wifi en een zwembad (waar je ziek van wordt als je er in springt) voor de rest wad het hostel schoon en voldoende. In de avond zijn we nog even naar de markt gegaan en hebben we daarna een kroeg op gezocht het was happy hour tussen 17.00 en 23.00 €2.65 (100 bath) voor echt goede cocktails prima te doen dus. Al met al was dit een gezellige avond. Vanmorgen zijn jake, Lucy en ik gaan eten bij een ontbijt tentje heerlijk gegeten en daarna gingen we naar de lucht haven. Ik vlieg pas om 14.55 het is nu 15.18 en ik ben nog niet opgestegen maar prima ik heb geen haast zo lang ik mijn volgende vlucht in bangkok maar haal. Ik heb jake en lucy uit gezwaaid want zij gaan naar huis (ook van uit bangkok maar zij vlogen eerder) dus ik zag ze daar voor het laatst. Afscheid nemen is nooit leuk maar ik ga ook weer verder. Ik zit nu op mijn stoel het laatste deel van deze blog af te raffelen want alles gaat ineens snel. Ik schrijf jullie later weer.

Groetjes en Tot ziens

1. Mam:
    28 december 2016
    Goede reis naar Vietnam Arjan.
  2. Anneke:
    28 december 2016
    Goedereis en ben heel benieuwd wat je allemaal in Vietnam gaat beleven

Groetjes Anneke
  3. Anja:
    28 december 2016
    Leuk om te lezen weer x Goede reis en we horen je wel weer xxx
  4. Tony:
    Leuk geschreven weer Arjan ,
    Je maakt in Vietnam vast ook weer nieuwe vrienden !
    Groetjes